+420 910 120 065 Po - Pá 08:00 - 16:00
Bezproblémová reklamace
Jak mám postupovat při reklamování zboží?
Doporučené řešení: Zavolejte nám a informujte nás, že chcete zboží reklamovat, naše operátorka Vám vysvětlí jak postupovat.
Nejrychlejší řešení: Chci reklamovat zboží a nechci se zatěžovat telefonáty, v tom případě si stáhněte nás REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ, který vypíšete a zboží odešlete na naši adresu
Adresa k odeslání reklamace: RAJ HOLDING s.r.o, Okružná 884/72, 06401 Stará Ľubovňa.
Formulář neslouží k odstoupení od smlouvy. Prosíme klienty aby při odstoupení od smlouvy využívali formulář ZDE
1, Je třeba vytisknout reklamační formulář a poslat jej spolu se zbožím?
- Ano je to nutné, urychlíte tím celý proces při reklamaci. Pokud doma nemáte přístup k tiskárně, je třeba to napsat ručně a přibalit to ke zboží.
2, Kde najdu reklamační formulář?
- Reklamační formulář - Stačí nato kliknout
3, Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?
- Reklamace se snažíme vyřešit co nejdříve, někdy však vyřešení reklamace vyžaduje více času a reklamace se prodlouží. Průměrná doba vyřízení reklamace je do 10 dnů.
4, Jakou formou vyřizujete reklamace?
- Reklamace vyřizujeme výměnou za nový kus nebo vrácením peněz v případě nedostupnosti nového kusu.
5, Kdo bude platit poštovné spojené s reklamací?
- Pokud bude reklamace uznána náklady na poštovné, snášíme v plné výši my. Poštovné Vám bude na základě stvrzenky proplaceno na účet.
6, Jak mám odeslat zboží na Vaši adresu?
- Doporučujeme Vám využít společnost zasilkovna.cz nebo zaslat.cz. Tyto společnosti nabízejí spičkový servis a nejlevnější poštovné.
Copyright © 2024 All Rights Reserved.